صفحه اصلی
مهندسی نفت
کنکور ارشد
کلاسها و ویدیوهای آموزشی
آزمون‌ها
مشاوره
جوایز
سؤالات رایج
کتب
دانلود رایگان
سبد خرید
تماس با ما
   آشنایی با دپارتمان تخصصی راهیان نفت

 

درباره دپارتمان تخصصی مهندسی نفت نگاره


چرا دپارتمان راهیان نفت

 

با توجه به نیاز روزافزون جامعه به تحصیلات تکمیلی و نیاز به خدمات آموزشی در حوزه‌های تخصصی و خلا محسوس خدمات تحصیلات تکمیلی مناسب در زمینه مهندسی نفت، "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" برای پاسخگویی به این نیاز شکل گرفت. در صدر اهداف این دپارتمان ارائه خدمات با کیفیت در خدمات مکمل آموزش عالی مهندسی نفت برای موفقیت دانشجویان و دانش آموختگان کشور است. از نقاط قوت اصلی این دپارتمان ارتباط مستمر با اساتید برتر و دانشکده‌های قطب در این حوزه و تمرکز در حوزه‌ی مهندسی نفت است.

 

"دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" با بهره‌گیری از موفقترین مجموعه تخصصی ممکن در زمینه کارشناسی ارشد مهندسی نفت، ارائه خدمات کاملا تخصصی در این حیطه اعم از برگزاری کلاسهای ویژه و با کیفیت (با ارائه موفقیت های مثال زدنی دانشجویان خود در سالهای گذشته) ، مشاوره تخصصی همگام تا روز آزمون و آزمون‌های آزمایشی/آموزشی سراسری و کاملا تخصصی و ...همراه دانشجویان و مخاطبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتریمهندسی نفت می باشد و صداقت، کسب اعتماد و رضایت مخاطبان خود را همچون پنج سال گذشته سرلوحه‌ی خود قرار داده است، از نقاط قوت اصلی این دپارتمان کاملا تخصصی، ارتباط مستمر با دانشکده‌های قطب در این حوزه و تمرکز در حوزه‌های تخصصی مهندسی نفت است. 

 

کارشناسی ارشد مهندسی نفت

 

نکات قابل توجه و ویژگی های بارز دپارتمان تخصصی مهندسی نفت:


1. دپارتمان توانمندترین مرکز برگزاری دوره‌های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری مهندسی نفت در سطح کشور است، که رضایت‌مندی دانشجویان از اساتید و مؤلفین نام آشنای دپارتمان و کتاب‌های کاملشان در سال‌های گذشته و تعداد بالای رتبه های تک رقمی در هر سال که از آن‌ها بهره جسته‌اند، نشانگر این موضوع است.

2. هیئت علمی دپارتمان در دوره های آمادگی ارشد و دروه های تکمیلی مهندسی نفت، از نخبگان و موفقترین فعالان در زمینه مهندسی نفت کشور هستند، که افتخارات فراوانی را در زمینه های آموزشی و پژوهشی کسب نموده اند.

3. کیفیت بالای برگزاری آزمون، طراحی سوالات آزمون توسط برترین مدرسان تخصصی مهندسی نفت و رتبه های تک رقمی مجموعه مهندسی نفت، برخورداری از جامعه آماری مناسب و به‌ویژه حضور داوطلبان قوی این دو رشته در کنار پشتیبانی و رفع اشکال رایگان آزمون‌ها همه و همه سبب می‌شود تا آزمون‌های دپارتمان تخصصی مهندسی نفت مناسب ترین گزینه برای دانشجویان متقاضی کنکور کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی نفت باشد.

4. دپارتمان تخصصی و جامع مهندسی نفت موسسه نگاره، تنها مرکزی است که به صورت متمرکز دوره های تکمیلی تخصصی مهندسی نفت را برگزار می نماید، دپارتمان علاوه بر دوره های تکمیلی معمول در مراکز آموزشی، دوره های انحصاری تا به حال برگزار نشده ای را نیز اجرا می کند.

 

خدمات دپارتمان تخصصی مهندسی نفت 


1. مشاوره تخصصی رایگان: "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" با هدف جهت دهی درست به دانشجویان و نشان دادن راه صحیح دست‌یابی به هدف و غلبه بر سد کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت ، طرح مشاوره تخصصی رایگان را همچون سالهای گذشته اما با رویکردی گسترده تر و سازماندهی شده برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت در نظر گرفته است. این مشاوره تخصصی در قالب‌های مختلف، در تهران و شهرستان‌ها توسط اساتید و مشاورین برتر ارائه می شود. این خدمات برای داوطلبان رایگان بوده و سالانه صدها نفر از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت از این خدمات استفاده می‌کنند.


2. پرسش و پاسخ تخصصی رایگان در سایت دپارتمان: دپارتمان به منظور ایجاد ارتباط بهتر با دانشجویان و متخصصان صنعت نفت کشور و پاسخ گویی به سوالات و درخواست و پیگیری های مرتبط با تمامی نیازهای آکادمیک و صنعتی مهندسی نفت کشور از جمله کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت، بخش پرسش و پاسخ تخصصی رایگان را در سایت راه اندازی نموده است که این بخش از جمله فعال ترین بخش های سایت بوده و تمای سوالات پرسیده شده مناسب در کم تر از 24 ساعت به صورت کامل و تخصصی پاسخ داده می شوند.


3.  چاپ کتاب‌های مخصوص کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت: دپارتمان طی سال‌های اخیر با همکاری انتشارات راهیان ارشد کتب لازم برای هر درس را به استاد میرجردوی ، استاد حاجی سیدی و دکتر حریمی تهیه و تدوین نموده است. 


4.  آزمون‌های آزمایشی:  "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" به طور مستقل و کاملأ تخصصی ، بر اساس برنامه ریزی های مدون دپارتمان، آزمون های خود را با سبک و چیدمانی متفاوت ، فکر شده و کاملأ نتیجه بخش به صورت کاملأ منظم و با بالاترین جامعه آماری با سؤالاتی کاملأ جدید و بدیع به همراه پاسخنامه ای کاملأ تشریحی و آموزشی در کنار بررسی سؤالات آزمون در سراسر کشور برگزار می نماید.


5. کلاس های حضوری: کلاس‌های مختلف درس و تست، نکته و تست و جمع بندی، در فصول مختلف سال به شرح زیر برگزار می شود:

·        دوره های ویژه درس و نکته آزمون کارشناسی ارشد سراسری: برگزاری دو ترم کامل در فصل های تابستان و پاییز در شهرهای تهران، اهواز، شیراز و اصفهان

·        دوره فشرده جمع ‌بندی و نکته و تست کارشناسی ارشد سراسری: برگزاری یک ترم کامل در فصل زمستان در شهرهای تهران، اهواز، شیراز و اصفهان

·        دوره ویژه درس و نکته آزمون دکتری سراسری: برگزاری یک ترم کامل در فصل پاییز

·        دوره ویژه درس و نکته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد: برگزاری یک ترم کامل در فصل زمستان در شهر تهران

 

تبصره: براساس "قانون طرح عدالت پایدار کلاس های راهیان نفت" هر داوطلب متقاضی کلاس های دپارتمان که در هر یک از کلاس های دپارتمان تخصصی راهیان نفت ثبت نام نماید، تا زمانی که در کنکور سراسری کارشناسی ارشد مهندسی نفت پذیرفته نشده باشد، می تواند بدون محدودیت مکانی و زمانی، در کلیه شهر های نمایندگی راهیان نفت که کلاس ها در آن برگزار می شود و در تمامی سال ها تا زمان قبولی در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نفت به صورت کاملا رایگان در همان کلاس‌ها شرکت نمایند. 


6. ارسال کتب عمومی و تخصصی مهندسی نفت: به منظور دسترسی برابر و یکسان تمامی دانشجویان و متخصصان کشور به کتب عمومی و تخصصی مهندسی نفت، دپارتمان اقدام به ارسال این کتب به تمامی نقاط کشور در سریع‌ترین زمان ممکن و با ارائه تخفیف 10% نموده است.


 دلایل انتخاب دپارتمان تخصصی مهندسی نفت

 

1. با سابقه ترین مرکز آموزش مهندسی نفت: "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" با قدمت ترین مرکز تخصصی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1388 با انتشار کتب تخصصی مهندسی نفت آغاز نمود.

 

2. تخصصی ترین مرکز آموزش مهندسی نفت: "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" تنها مرکزی است که به صورت تخصصی و متمرکز بر آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت فعالیت می‌کند.

 

3. قطب کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت:  "دپارتمان تخصصی راهیان نفت" قطب خدمات کمک آموزشی مهندسی نفت کشور است و تقریبا بیش از 80 درصد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت از خدمات دپارتمان استفاده می‌کنند.

 

4.  برترین اساتید و اعضای هیئت علمی کشور: اساتید دپارتمان همگی از بهترین اساتید رشته‌ی خود هستند و تمامی ایشان به صورت انحصاری تنها با "دپارتمان تخصصی راهیان نفت" همکاری دارند. عده‌ای از اعضای هیات علمی دپارتمان:  استاد میرجردوی، استاد حاجی سیدی، دکتر حریمی،استاد ادب نژاد ، استاد شیخی و ...

 

5.  برترین و باتجربه ترین تیم مشاوره کشور: استاد میرجردوی (اولین مؤلف و مشاور و مدرس کنکور کارشناسی ارشد کشور) و استاد حاجی سیدی برترین مشاورهای کشور در زمینه کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نفت می‌باشند. ایشان مشاور ارشد دپارتمان می‌باشند و هدایت تحصیلی داوطلبان را به عهده دارند، لازم به ذکر است این اساتید هم در زمینه تدریس و هم در زمینه مشاوره به صورت انحصاری در  "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" فعالیت دارند.

 

6.  منظم ترین برنامه آموزشی:  "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" برنامه های آموزشی خود در زمینه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت و کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نفت دانشگاه آزاد را در اسفند سال قبل از برگزاری دوره ها به صورت کامل و جامع اعلام می کند که این کار باعث می شود برای تمامی دانشجویان دپارتمان انجام برنامه ریزی های مناسب و منحصر به فرد به منظور مطالعه و پیشرفت تحصیلی آن ها امکان پذیر باشد.

 

7.  باکیفیت‌ترین کلاس‌های آموزشی: دپارتمان برای آماده سازی دانشجویان برترین کلاس‌های حضوری را برگزار می‌کند اصلی‌ترین ویژگی این کلاس‌ها سطح کیفیت عالی آن‌هاست که با حضور برترین اساتید کشور تامین می‌گردد که تمامی این اساتید به صورت انحصاری در "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" تدریس می‌کنند، همچنین از دیگر ویژگی‌های عمده این کلاس‌ها برنامه ریزی دقیق آنها همگام با برنامه مطالعاتی دانشجویان دپارتمان و سطح بالای برگزاری و امکانات فیزیکی آن اشاره کرد.

 

8.  برترین آزمون‌های آزمایشی: آزمون‌های آزمایشی دپارتمان که در هفت مرحله انجام می‌شود از برجسته ترین خدمات دپارتمان است که به جرات می‌توان گفت تمامی رقبای اصلی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نفت در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند، جامعه آماری فوق العاده زیاد این آزمون‌ها (بالاترین جامعه آماری بین تمام موسسات با اختلاف زیاد) و رتبه‌های برتر هر سال نشان دهنده این موضوع است.

 

9. جامع ترین مرکز اطلاعات مهندسی نفت: در بخش آشنایی با "مهندسی نفت" سایت دپارتمان، اطلاعات کاملی در زمینه عمومی مهندسی نفت، گرایش های مهندسی نفت، تمامی دانشگاه های سراسری و آزاد دارای رشته مهندسی نفت، ظرفیت و اطلاعات پذیرش مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی نفت در دانشگاه های کشور، نمونه کارنامه های قبولی افراد مختلف در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی نفت، ادامه تحصیل در خارج از کشور و در نهایت بازار کار ارائه شده است.

 

10. کادر نفت محور: مدیران و کادر اجرایی دپارتمان همگی خود فارغ التحصیلان مهندسی نفت  از برترین دانشگاه‌های کشور بوده و برنامه ریزی و هدایت مجموعه، با آگاهی کامل از مختصات رشته‌ی مهندسی نفت می‌باشد.

 

11.  خدمات جامع:  "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" در زمینه مهندسی نفت کامل ترین خدمات را ارائه می‌کند که دانشپذیر را از مراجعه به چندین مرجع مختلف بی‌نیاز می‌سازد. این خدمات از منابع مطالعاتی شروع می‌شود و تمام خدمات آموزش حضوری را در برمی‌گیرد .همچنین کلاس‌های ترم تابستان و پاییز آمادگی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نفت ، کلاس‌های فشرده جمع بندی نکته و تست ویژه کنکور سراسری، کلاس‌های ترم پاییز آمادگی کنکور دکتری مهندسی نفت و در نهایت  کلاس‌های ترم زمستان آمادگی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی نفت دانشگاه آزاد از جمله کلاس‌هایی هستند که از ابداعات دپارتمان هستند و منحصرا فقط در دپارتمان تخصصی مهندسی نفت ارائه می‌شوند.

 

12. پیشگامی در عرضه اطلاعات: دپارتمان همواره با دانشکده‌های قطب مهندسی نفت و دانشجویان مهندسی نفت در سراسر کشور در تماس و ارتباط است و با استفاده از این شبکه اطلاعاتی گسترده، توانایی قوی در زمینه عرضه اطلاعات مورد نیاز دانشجویان وجود دارد. به عنوان مثال  اطلاع رسانی گسترده و جامع اسامی برتر کنکور کارشناسی ارشد سال های اخیر و اعلام نتایج نهایی آن ها در سایت دپارتمان، تنها نمونه کوچکی از اطلاع رسانی های گسترده دپارتمان است.

 

13.  بالاترین سطح رضایت: نظر سنجی‌های به عمل آمده از دانشجویان در طول و پایان هر ترم نشان دهنده بالاترین سطح رضایت تحصیلی بوده است.

 

14.  ارائه کامل و جامع منابع مطالعاتی: "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت"   هرساله بر برگزاری جلسات متعدد و با مشورت و همفکری رتبه های برتر کنکورکارشناسی و دکتری مهندسی نفت، آخرین و به روز ترین منابع مطالعاتی ویژه کنکور را در سایت دپارتمان اعلام می کند تا تمام دانشجویان رشته مهندسی نفت به کلیه منابع مطالعاتی مفید و مورد تایید، دسترسی آسان و برابری داشته باشند.

 

15.  معرفی نفر به نفر: اکثر دانشجویان دپارتمان در هر سال از طریق معرفی دوستان سال گذشته خود که در کنکور موفق بوده‌اند، به موسسه می‌آیند که این موضوع نشان دهنده حسن اعتماد دانشجویان به دپارتمان تخصصی مهندسی نفت است. همین موضوع دپارتمان را از تبلیغات تلویزیونی و جراید مانند سایر موسسات آموزشی بی‌نیاز نموده است.

 

16.  پوشش کامل کشوری:  "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت" با دارا بودن 80 نمایندگی فعال در سراسر کشور، تلاش نموده است تا پوشش کاملی برای کلیه مخاطبین خود عرضه کند. همچنین شهرهایی که نمایندگی دپارتمان در آن‌ها وجود ندارد، از طریق خدمات آنلاین و پستی از آموزش‌های دپارتمان در زمینه مهندسی نفت بهره مند می‌شوند. (آدرس نمایندگی ها)

 

17.  هزینه مناسب: هزینه خدمات آموزشی دپارتمان با توجه به تعداد ساعات آموزش و کیفیت بالای دوره ها فوق العاده مناسب است و در نتیجه همیشه با استقبال دانشجویان مواجه می‌گردد. همچنین برای رفاه حال متقاضیان همیشه طرح‌های ثبت نام اقساطی برای ایشان در نظر گرفته می‌شود.

 

18. خدمات رایگان: دپارتمان بسیاری از خدمات مکمل آموزشی را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به کلاس‌های رفع اشکال خصوصی رایگان برای تمامی دانشجویان دپارتمان، دوره های مشاوره ای رایگان برای تمامی دانشجویان و متخصصان صنعت نفت کشور، برگزاری همایش های تحصیلی رایگان در دانشگاه های سراسری و آزاد کشور دارای رشته مهندسی نفت اشاره کرد.

 

19. خدمات مکمل: دپارتمان در طول دوره آماده سازی دانشجویان تا کنکور در کنار ایشان بوده و علاوه بر عرضه خدمات مورد درخواست از دانشجویان، پشتیبانی اطلاعاتی و مشاوره‌ای به عمل می‌آورد. همچنین بعد از کنکور نیز در زمان انتخاب رشته به دانشجویان دپارتمان خدمات مشاوره‌ای تخصصی ارائه می‌شود.

 

20. جوایز ویژه:  "دپارتمان تخصصی مهندسی نفت"  هر ساله برای دانشجویان خود جوایز متعددی در نظر می‌گیرد که این جوایز برای تقدیر از دانشجویان برتر دپارتمان بوده که هر ساله انگیزه‌ای مضاعفی به دانشجویان می‌بخشد. همچنین برای آزمون های آزمایشی دپارتمان در سال 1395 نیز مجموعا جوایزی با ارزش بیش از 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

"مهندسی نفت در تخصص ماست"

 

تالار افتخارات راهیان نفت جامعترین و موثرترین منابع مطالعاتی اطلاعات کامل آزمون های آزمایشی ثبت نام آنلاین کلاسها و آزمون های راهیان نفت

آلبوم تصاویر فروشگاه آنلاین کتاب دانلود رایگان جزوات نمایندگی های راهیان نفت در سراسر کشور

کانال رسمی راهیان نفت در تلگرام

 

 

راهیان نفت 

راهیان نفت

اولین دپارتمان تخصصی و جامع مهندسی نفت