صفحه اصلی
مهندسی نفت
کنکور ارشد
کلاسها و ویدیوهای آموزشی
آزمون‌ها
مشاوره
جوایز
سؤالات رایج
کتب
دانلود رایگان
سبد خرید
تماس با ما
   قوانین ثبت نام

 

با سلام حضور کلیه داوطلبین و دانشجویان گرانقدر مهندسی نفت در سراسر کشور

 

تعهدات، مقررات و ضوابط ثبت‌نام در آزمون‌های آزمایشی دپارتمان تخصصی مهندسی نفت مؤسسه آموزش عالی آزاد نگاره (راهیان نفت):

 

داوطلب عزیز ضمن آرزوی موفقیت، خواهشمند است مطالب مندرج در این بخش را به دقت مطالعه نمایید، چرا که ثبت‌نام شما به منزله مطالعه و پذیرش این قوانین است:

1. رعایت کلیه شئونات اسلامی، مقررات عمومی، نظم و حضور به موقع در حوزه‌های سراسر کشور آزمون‌ها الزامی است. 2. پرداخت و تسویه کل شهریه (چه نقدا و چه به صورت چک) می‌بایست قبل از شروع اولین آزمون باشد و قبل از پرداخت کامل شهریه از ورود داوطلبان به محل آزمون جلوگیری خواهد شد. 3. محل برگزاری آزمون با توجه به در نظر گرفتن شرایط و مصالح مختلف از سمت مؤسسه قبل از شروع آزمون تعیین خواهد شد، که ممکن است در محل مؤسسه یا محل دیگری باشد. 4. حق اعلام نام و مشخصات رتبه داوطلبان پذیرفته شده در آزمون ورودی دانشگاهها برای مؤسسه محفوظ خواهد بود. 5. بدلیل انجام امور ویژه آزمون که به صورت انحصاری و فردبفرد برای هر داوطلب پس از ثبتنام انجام میشود (مانند ایجاد حجم فضای پورتال شخصی در سایت، ثبت در سامانه آزمون و خدمات نرم افزار آزمون ساز و آزمون سنج، رزرو صندلی و مشاوره تخصصی در طول آزمون‌ها و...)، انصراف از آزمون‌ها تحت هیچ عنوان، وجهی عودت نخواهد شد. تاکید می‌شود، هیچگونه وجهی تحت عناوین مختلف (از قبیل مأموریت اداری، انتقالی، مشمولیت نظام وظیفه، مسافرت به خارج، بیماری، تداخل با برنامه دانشگاه، قبولی در دانشگاه، مشکلات خانوادگی، فوت نزدیکان (خدای ناکرده) و سایر موارد پیش‌بینی نشده دیگر مسترد نخواهد شد. پرداخت بخشی از مبلغ ثبت‌نام (بابت رزرو، ثبت‌نام و یا امثالهم) نیز مشمول بند انصراف و شرایط آن خواهد بود. 6. ابزار اطلاع‌رسانی مؤسسه، اعلانات رسمی در وبسایت‌ها و کانال‌های تلگرامی دپارتمان‌های مؤسسه نگاره می‌باشد لذا توصیه می‌شود حتما اطلاعات کامل را حین ثبت‌نام از مسئول ثبت‌نام دریافت نمائید. 7. در صورت عدم تسویه کامل یا وصول چک‌های صادره دانشجو، مؤسسه مختار است وی را تا هنگام وصول مطالبات از ادامه شرکت در تمامی خدمات مؤسسه باز دارد. 8. تغییر حوزه آزمون هر داوطلب در سراسر کشور با تماس مستقیم داوطلب با دفتر مرکزی تهران و تاییدیه واحد آزمون مؤسسه نگاره صورت می‌پذیرد. 9. ثبت‌نام غیرحضوری (تلفنی، اینترنتی و ...) در حکم تایید کامل این تعهدنامه برای داوطلبین کلیه رشته‌ها در سراسر کشور و در تمامی حوزه‌های نمایندگی است.


کانال رسمی راهیان نفت در تلگرام

 

تالار افتخارات راهیان نفت جامعترین و موثرترین منابع مطالعاتی اطلاعات کامل آزمون های آزمایشی ثبت نام آنلاین کلاسها و آزمون های راهیان نفت

آلبوم تصاویر فروشگاه آنلاین کتاب دانلود رایگان جزوات نمایندگی های راهیان نفت در سراسر کشور

 

راهیان نفت 

اولین دپارتمان تخصصی و جامع مهندسی نفت

مؤسسه آموزش عالی آزاد نگاره