صفحه اصلی
مهندسی نفت
کنکور ارشد
کلاسها و ویدیوهای آموزشی
آزمون‌ها
مشاوره
جوایز
سؤالات رایج
کتب
دانلود رایگان
سبد خرید
تماس با ما
   دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

دانشگاه علوم و تحقیقات تهران

 

در آبان ماه سال 1363 دانشگاه علوم و تحقیقات تهران فعالیت خود را با رشته‌های مختلف علوم انسانی ، فنی و مهندسی ، علوم پایه و کشاورزی با جذب 250 دانشجو آغاز کرد. واحد علوم  و تحقیقات در مدت زمانی کوتاه به صورتی توسعه پیدا کرد که در حال حاضر دارای 18دانشکده و 4 مرکز تحقیقاتی، آزمایشگاهی با بیش از 344 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی‌ارشد و دکترا است و تاکنون نزدیک به 15500 نفر از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

دانشکده مهندسی نفت وگاز این مرکز دانشگاهی از سال 1385 آغاز و در دو مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد در گرایشهای مختلف نفت و گاز فعالیت آموزشی وپژوهشی را هماهنگ با سیر تحول فناوریهای صنایع نفت وگاز ادامه می دهد .برنامه در دست اقدام این دانشکده گسترش آزمایشگاههای تحقیقاتی ‌نفت وگاز بمنظور ارتقای  فناوریهای نفت و گاز مخصوصا در صنایع بالا دستی نفت وگاز می باشد.

از جمله اساتید برجسته این دانشگاه که در گروه مهندسی نفت فعالیت می‌کنند می توان به دکتر امامزاده، دکتر حکمت زاده، دکتر خراط،  دکتر زرگر، دکتر شادی زاده،  دکتر گرامی، دکتر مسیحی، دکتر هاشمی و دکتر نبوی زاده  اشاره کرد.

آدرس: تهران - انتهای بزرگراه شهید ستاری - میدان دانشگاه - بلوار شهدای حصارک - دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

تلفن: 44865179-021

 

 

 

برای اطلاعات بیش‌تر در مورد این دانشگاه کلیک کنید.

 

راهیان نفت

راهیان نفت

اولین دپارتمان تخصصی و جامع مهندسی نفت